Un grup de veïnes de Camporrobles protesten per l’eliminació de la línia Utiel-Aranjuez acampant el la porta de l’estació

Post també disponible en: Castellano

Un grup de veïnes de la localitat de Camporrobles acampen a la porta de l’estació de tren de la localitat com a reivindicació i protesta per l’eliminació de la línia Utiel-Aranjuez. A la porta han col·locat cartells amb frases com «volem tren», «orgull de poble», o «no ens mouran» i algunes làpides en les quals es lamenten per la mort del «tren borreguer» com se’l coneix popularment.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*