L’Ajuntament de Bunyol llança el procés de participació ciutadana “Idea Bunyol”

Post també disponible en: Castellano

L’Ajuntament de Bunyol ha anunciat el llançament del procés de participació ciutadana “Idea Bunyol”, convidant a tota la ciutadania a aportar les seues propostes i idees per a millorar el municipi. Aquesta iniciativa està activa els dies 1 i 2 d’octubre a peu de carrer, a través d’una bústia participativa que recorrerà els principals carrers de la localitat.

El dimarts 1 i el dimecres 2 d’octubre, l’equip encarregat serà present en diferents punts de Bunyol amb la bústia, perquè els veïns puguen deixar els seus suggeriments de manera presencial. A més, els qui preferisquen participar de manera digital podran fer-ho des del dimarts 1 fins al divendres 4 d’octubre, utilitzant la plataforma en línia habilitada per l’Ajuntament.

Aquesta acció forma part de les polítiques de l’Ajuntament per a promoure la participació activa dels ciutadans en la presa de decisions i millorar la gestió municipal amb les aportacions de la comunitat.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*