
Post també disponible en:
Castellano
Des que es va posar en marxa aquesta iniciativa en 2011, l’Àrea de Salut ha recollit més de 42.800€ per a iniciatives socials
La donació s’entrega a Càritas, qui el reparteix en forma d’aliments a famílies dels municipis del Departament de Salut
El Departament de Salut de Manises ha recollit un total de 3.000 euros que destinarà a obres socials per Nadal. Aquest import correspon als diners recollits en diferents accions socials promogudes per l’àrea de salut en la seua tradicional campanya de l’Arbre Solidari. A més, enguany ha recollit aliments no peribles, joguets i llibres infantils gràcies a la col·laboració de pacients, visitants i empleats.
I és que, aquesta campanya, que porta més de 10 anys en marxa, ha aconseguit que el Departament de Salut de Manises haja donat ja més 42.800€ euros a les persones més necessitades del seu entorn. Segons explica el gerent del Departament de Salut de Manises, el Dr. Ricardo Trujillo, “aquesta campanya nadalenca representa la prioritat que tenim en l’àrea sanitària per cuidar de la salut de les persones, sent les circumstàncies socials del nostre entorn un aspecte fonamental de la seua salut”.
Aquest Nadal, per segon any consecutiu, els professionals de l’àrea sanitària han tingut l’oportunitat de donar voluntàriament l’import de les seues cistelles de nadal, i així ho han fet molts d’ells en el marc d’aquesta campanya solidària.
La donació de tot el recaptat s’ha entregat a Càritas del Barri del Crist, Manises, Xest i Bunyol a través de l’Associació de Voluntaris de Manises i la resta dels col·laboradors. L’entitat social és l’encarregada de repartir els aliments i joguets entre les famílies més desfavorides dels municipis del Departament de Salut de Manises.
El gerent de l’Hospital de Manises, Ricardo Trujillo, ha agraït a tots “els que han contribuït amb aquesta iniciativa solidària que ha ajudat a les persones més necessitades”. La iniciativa Arbre Solidari s’ha organitzat juntament amb l’Ajuntament de Manises i el de Bunyol.
Be the first to comment