Post també disponible en:

Des de la Regidoria de Joventut s’han organitzat quatre excursions estiuenques, d’una jornada, per a joves d’entre 12 i 30 anys.
El 26 de juny, dijous, l’excursió serà al parc aquàtic Aquarama, a Benicàssim; el 10 de juliol, al parc multiaventura Tot Aventura, a Cortes de Pallars, i el 31 de juliol, a l’escola de surf Posidònia, a Cullera. L’última de totes s’ha organitzat amb data de 4 de setembre, i serà a Terra Mítica, a Benidorm.
“Aquesta iniciativa sorgeix en el marc del Pla de Joventut de Xest, sobre la base d’una demanda detectada després de mesos de realització d’enquestes i reunions amb joves de la població; la tècnica de Joventut, Sandra Sebastià, està fent una gran faena en aquest sentit”, ha explicat el regidor de Joventut, Óscar Galdón. “Continuarem treballant per a oferir noves formes d’oci”.
L’horari de les excursions és de 8.00 a 20.00 aproximadament i el preu és de 20 euros cadascuna, sense incloure esmorzar i menjar, que haurà de portar cada participant de casa. La inscripció es fa per WhatsApp al 673 65 30 90, on es requerirà la documentació corresponent (sol·licitud, DNI, justificant de pagament i autorització en cas de menors) i s’oferirà informació i assessorament sobre aquest tema. A través d’aquest mitjà també es faran recordatoris de la informació pràctica de cada activitat i es donaran a conéixer les següents propostes organitzades des de l’àrea de Joventut.
“De moment la inscripció només està oberta per a la primera excursió, la de Aquarama, per a dijous que ve 26 de juny”, ha explicat la tècnica municipal de Joventut. “La idea és que qui haja gaudit d’una activitat i es vulga apuntar a una altra passe a la llista d’espera per a donar prioritat a qui no haja gaudit de cap”.
L’alcalde, per part seua, ha incidit en la pròxima finalització de l’I Pla de Joventut de la població. “Al setembre ja estarà acabat l’I Pla de Joventut de Xest, un programa participatiu elaborat amb els joves de la localitat amb el qual pretenem donar resposta a les seues necessitats; aquestes excursions són un acompte de la resta d’activitats que es realitzaran més endavant”, ha declarat l’alcalde, José Morell.

Be the first to comment