
Post també disponible en:
Castellano
El president provincial del PP de València, Vicente Mompó, ha denunciat que en nombrosos punts de la província de València estan patint desproveïment de gas butà i que «els veïns tenen molts problemes per cobrir les seues necessitats bàsiques en plena onada de fred».
Mompó ha explicat que s’han notificat una gran quantitat de pobles fonamentalment de l’interior de la província que, des de fa al menys tres setmanes, tenen seriosos problemes per poder proveir-se de gas butà i les gasolineres que són punts de distribució estan registrant «cues interminables de vehicles a la recerca d’unes existències que s’esgoten de seguida».
Aquest és el cas de nombroses poblacions de la Serranía com Calles. «Hi ha moltes llars que depenen de gas butà perquè tenen les cuines de gas i també la calefacció que depèn de les calderes», ha indicat el president provincial.
En l’actual situació d’intensa onada de fred Mompó ha demanat que «es solucioni aquest desproveïment de gas i que les autoritats competents s’interessen per un tema que no hauria d’haver arribat a aquests extrems». Informa, Luis Ibáñez.
Be the first to comment