
Post també disponible en:
Castellano
El portaveu del Partit Popular en la Diputació de València i president provincial del PP, Vicente Mompó, ha visitat Requena per a reivindicar preus justos per als productes del camp.
“El preu dels productes agrícoles està sota mínims. El preu que estan pagant als productors és insostenible ja. És inviable i no podem aguantar més, per això hem de barallar molt pels productes valencians, perquè no pot ser que per productes de pitjor qualitat amb altres procedències es pague més”, ha declarat Mompó davant els mitjans de comunicació.
El polític popular ha recordat que “el PP provincial va iniciar recentment a Alzira una campanya per a reivindicar preus justos per als productes del camp i per a denunciar la pujada dels costos de producció”. “Els agricultors valencians precisen de mesures contundents que garantisquen la seua supervivència, necessiten suport i promoció de les institucions”, ha remarcat.
“Des del PP exigim que no es prenguen mesures sense valorar l’asfíxia econòmica que poden provocar en els proveïdors del camp i exigim que no es tontee amb anuncis al vent com el regular el preu dels aliments”, ha incidit el popular, qui per a concloure ha criticat que “el populisme dels governs socialistes-comunistes-nacionalistes està fent molt mal als nostres agricultors, que són la primera baula de la cadena, però que incompresiblemente sempre són els més febles. És una cosa que no es pot permetre”. Informa, Luis Ibáñez.
Be the first to comment