Post també disponible en:
Amb un atractiu i divertit recital a càrrec dels alumnes i els professors s’ha donat per tancat aquest diumenge al matí en el Palau de la Música de Bunyol el curs sobre el Mètode Suzuki que ha acollit el municipi durant l’última setmana dins dels actes programats en la XVI Biennal de Música de la localitat.
El curs sobre el Mètode Suzuki, destinat tant a estudiants com a professionals dels instruments de corda, va arrancar les seues classes el dimecres que van finalitzar el diumenge amb el concert de clausura.
El primer dia del curs estava prevista una jornada de convivència a la qual van poder assistir els alumnes de tots els nivells que van voler passar el dia amb els alumnes i professors del curs gratuïtament. Aquest dia es va dividir en classes de grup, piscina, menjar, assajos generals i audició final a l’Auditori de Sant Lluís. L’equip docent del curs ha estat compost per professors d’àmplia trajectòria professional en les especialitats de jazz, improvisació, violí barroc, cello modern, a més de noves metodologies com Suzuki, Rolland o Willems.







Be the first to comment