Post també disponible en:

L’Espècie Humana, jo també pertanyo a ella, al llarg de el camí de la vida hem estat animals i ens van humanitzar però destruïm a la «Mare Terra»
Però amb ella no es pot, ella és més forta s’ha cansat de l’espècie humana, perquè la fet emmalaltir ella aquesta cansada molt cansada: La Mare Terra plena d’ira va dir que emmalalteixin ells també i es quedin a casa i que pensin amb claredat i amb la veritat i llavors us adonareu del que heu fet malament i trobareu la resposta.
Així jo la «Mare Terra» em començaré a curar i quan l’espècie humana torneu a la «Llibertat» feu-ho amb humanitat, des de l’Amor, la Unitat, el Respecte i la cura de la «Mare Terra»
Aquesta és la nostra Primera «Mare»
Com no estimar-la.

Be the first to comment